שמלות ערב בצפון

שמלות ערב צפון

בחירה נכונה של שמלות ערב בצפון

עומדת בפני אירוע חשוב בחיפה, בקריות או בנהרייה? מחפשת עבורו שמלות ערב בצפון? בסטודיו מוריאל שבקריית חיים מחכה לך צוות מקצועי הפנוי לסייע ביצירת שמלת ערב בצפון מחמיאה ביותר ומתאימה לסגנון האירוע.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

עצות שיסייעו בבחירת שמלת ערב

בכדי לסייע לך לבחור שמלות ערב בצפון הארץ מובאות לפנייך מספר עצות בסיסיות בנושא:

  • שמלה מחמיאה- שמלת ערב מחמיאה אמורה להתאים לגזרתך, להדגיש חיטובים נאים ולטשטש כאלו שפחות. כמו כן היא נדרשת להתאים לגילך ואישיותך. כך למשל, גם אם יש לך גזרה מהממת, לא אחת שמלת מיני אינה הולמת אישה מבוגרת. כמו כן אם יש לך אישיות יותר מופנמת וביישנית אל תבחרי בשמלה יותר מידי נועזת שתביך אותך.
  • העדפות אישיות- בתוך הקריטריונים של שמלה מחמיאה ניתן למצוא מבחר עשיר של שמלות בסגנונות שונים מהן תוכלי לבחור בכאלו המתאימים לטעמך האישי, בין אם את מעדיפה שמלת ערב אלגנטית, וינטאג’, שמלת תחרה, שמלה צנועה, מעודנת, מודרנית ועוד.
  • שמלה מתאימה לאופי האירוע- בבחירת שמלת ערב חשוב שהיא תתאים בעיצובה ורמת הידורה לאופיו של האירוע, באופן שלא תרגישי שאת לבושה יותר מידי בפשטות או הידור. כך למשל, יש הבדל בסגנון שמלה עבור חתונה בה מקובל להתלבש בשיא ההידור לבין ברית מילה בה לרוב מתלבשים יותר בפשטות.
  • מקום ומועד האירוע- גם מקום ומועד האירוע ישפיעו על סוג השמלה שתבחרי. כך למשל, לאירוע המתקיים בקיץ יש לבחור שמלה אוורירית וקלילה בעוד שבחורף עדיף לרוב שמלה מבדים יותר כבדים ומחממים. כמו כן יש הבדל בסגנון שמלה לאירוע ערב באולם הנדרשת להיות יותר אלגנטית, לעומת שמלה לאירוע יום בחוץ שעבורו לרוב תתאים שמלה בסגנון יותר קליל, חופשי וזורם.
  • שמלה נוחה- גם אם מצאת שמלה שהופכת אותך לדוגמנית על, עדיין את רוצה שיהיה לך נוח להסתובב עימה באירוע ולא למצוא את עצמך סובלת ועסוקה בבדיקה וסידור מתמיד של המחשוף.

בחירת שמלת ערב בצפון

לבחירה מוצלחת של שמלת ערב בצפון, לקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.