מבחר עשיר של שמלות כלה בחיפה והקריות

מבחר עשיר של שמלות כלה בחיפה והקריות

מבקשים למצוא שמלות כלה בחיפה והקריות שיהיו מרהיבות ואופנתיות אך עבור מחיר משתלם? כדאי שתקבעו פגישה עם הסטודיו המצליח מוריאל שבקריית חיים. הסטודיו מציע מבחר עשיר, איכותי ואופנתי של שמלות כלה בשלל סגנונות, באיכות של תפירה עילית ועם התאמה אישית מלאה לכל אחת. כל זאת ועוד מוצע לכן במתחם מרווח ומפואר, עם שירות אדיב, באווירה נעימה וביתית ועבור מחיר שפוי לכל הדעות.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

שמלות כלה בהתאמה אישית מלאה

ברור לנו שלכל אחת יש חלום משלה עבור שמלת כלה שתלבש ביום חתונתה. בכדי לענות לחלום זה תמצאו בסטודיו שלנו מבחר עשיר ועכשווי של קולקציות שמלות כלה, המתחדש כל שנה. המבחר מציע שלל סגנונות, עיצובים ומידות של שמלות כלה, אשר יותאמו באופן אישי לכל אחת בהתאם לפרמטרים שונים הכוללים בין היתר:

  • סגנון מבוקש- אצלנו תוכלי למצוא שמלת כלה בכל סגנון מבוקש, בין אם מדובר בשמלות קלאסיות, מודרניות, וינטאג’, שמלות פשוטות, עדינות, מפוארות, נועזות, צנועות למידות גדולות ועוד.
  • גזרת גוף- ברור לנו שלכל אחת יש מבנה גוף ייחודי משלה. אנו נסייע לבחור בשמלה מושלמת לגזרת גופך, בין אם את גבוהה, נמוכה או ממוצעת קומה, במידות פטיט או מידות גדולות, עם חזה גדול או קטן, אגן רחב או צר, ידיים רזות או מלאות, בטן שטוחה או בולטת, רגליים ארוכות, ירכיים רחבות ועוד.
  • אישיות- מלבד התאמה לגזרה, שמלת כלה גם נדרשת להתאים לאופי שלך, בין אם את עדינה וביישנית, דומיננטית ובעלת אמירה, מיוחדת ויצירתית, מאופקת ושמרנית, אלגנטית או טבעית ועוד.
  • העדפות אישיות- מעבר להתאמה לסגנון, גזרה ואופי, לנשים רבות יש גם העדפות אישיות ספציפיות עבור שמלות כלה. כך למשל, יש כאלו שיש להן העדפה לסוגי בד מסוימים, לסוג תוספות, לגוון שמלה, אורכה, גודל ומיקום מחשופים וכדומה.
  • מסגרות תקציב- לצד התאמה אישית של שמלה, בחירתה גם מוכתבת ממסגרות תקציב. גם לצרכים אלו יש לנו מענה מדויק עבור כל מסגרת תקציב מצנועה ועד חסרת גבולות.

הזמנת שמלת כלה בחיפה וסביבתה

להזמנת שמלות כלה בחיפה והסביבה בהתאמה אישית מלאה, לקביעת פגישה, לעוד פרטים ומידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.