שמלת חתונה לכלה – המדריך המלא לבחירה נכונה

שמלת חתונה לכלה – המדריך המלא לבחירה נכונה

חתונה היא אירוע המשקף את האהבה והמחויבות בחיי זוגות רבים. מעבר לכל ההכנות, התכנון והפרטים המרובים, אחד הרגעים המרכזיים הוא הכניסה של הכלה, כאשר כל העיניים נשואות אליה.  שמלת הכלה, מגלמת את סגנונה, חלומותיה ותחושותיה. מאמר זה יציע טיפים לבחירת שמלה כלה בכלל ושמלה לחתונת צהריים בפרט.

בחירת שמלת כלה – טיפים מנצחים

שמלת הכלה איננה רק בגד; היא הסמל לרגע המרגש בחייה של האישה. בכל תפר ותפר מסתתר הסיפור שהיא רוצה לספר. בבחירה נכונה של שמלת הכלה, האישה יכולה לשקף  את סגנונה הייחודי. הנה מספר טיפים לבחירת שמלת הכלה שלכן:
  • תקציב – תקציב שמלת כלה הוא נושא חשוב שדורש תכנון מראש. הגורמים השונים שקובעים את מחירה של שמלה כוללים את סוג הבד, הגזרה והפרטים הקטנים. החלטה מראש על סכום מסוים תוכל לעזור לכן לברור את האופציות השונות.
  • הכנה מוקדמת – החיפוש אחר שמלת הכלה הוא תהליך מרגש, אך מלא גם בדאגה ותחושת לחץ. כדי להפחית את המתח ולוודא שתהליך הבחירה יתנהל בצורה חלקה, כדאי להתחיל את החיפוש במועד הנכון. בדרך כלל, מומלץ להתחיל לחפש את שמלת הכלה 6-9 חודשים לפני החתונה. הסיבה היא שברוב המקרים, לאחר שהשמלה נבחרת, יש צורך בהתאמות או שינויים כדי שהיא תתאים באופן מושלם לגוף הכלה.
  • מבנה הגוף – לפני שאתן מתחילות בחיפוש אחר שמלת כלה, כדאי לדעת מהו מבנה הגוף שלכן, אילו מקומות אתן רוצות להדגיש ומהם האזורים שתרצו לטשטש. חשוב שתיעזרו במעצבים של שמלות כלה, אשר יוכלו להתאים לכן את השמלה המדויקת שתחמיא למבנה גופכן.
  • סגנון – לכל אישה ישנו סגנון ייחודי משלה. זכרו כי שמלת הכלה היא דרך לשקף את האישיות והסגנון שלכן. לכן, חשבו מה אתן אוהבות ללבוש ביום יום ואיזה מראה הייתן רוצות ליצור ביום החתונה שלכן. אם אתן לא בטוחות, תוכלו לקבל השראה מתוך קטלוג שמלות כלה וערב.
  • ליווי – בחירת שמלת חתונה היא החלטה משמעותית. לכן, חשוב שיהיו איתכן אנשים קרובים שיתמכו ויעזרו לכן לבחור נכון.
  • ניסוי וטעייה – זכרו כי שמלת הכלה תלווה אתכן לאורך יום החתונה וכמובן גם בזיכרונות. לכן, אל תקבלו את ההחלטה בצורה פזיזה. חשוב להתנסות במספר שמלות בגזרות שונות כדי לראות איזו שמלה הכי מחמיאה לכן.
  • הקשיבו לעצמכן – מעל הכל, חשוב שתקשיבו לליבכן. אל תתנו לאחרים להשפיע על ההחלטה. בסופו של דבר, אתן צריכות לבחור שמלה שאתן אוהבות ומרגישות בה בנוח.

שמלות חתונת צהריים – מה מתאים ואיך לבחור?

כאשר מדובר בחתונות שמתקיימות בשעות הצהריים, האווירה והסטייל של האירוע יכולים להיות שונים מאלה של חתונות המתקיימות בערב. כך, גם השמלה אמורה להתאים לאווירה היומיומית והקלילה יותר. הנה מספר טיפים לבחירת שמלת כלה לחתונת צהריים:
  • התאמה למקום האירוע – חשוב להתאים את השמלה למקום בו החתונה מתקיימת. אם החתונה מתקיימת בגן אירועים, שמלה קלילה ונושמת תהיה הבחירה הטובה ביותר. אם האירוע מתקיים במקום מפואר יותר, כדאי לבחור שמלה אלגנטית.
  • גזרה ואורך – בדרך כלל, שמלות לחתונות צהריים הן קצרות או באורך מידי, מאחר והן משדרות קלילות ואווירה יומיומית. מובן כי גם שמלות מקסי מתאימות, אך חשוב לבחור בגזרה קלילה יותר.
  • בד – בחתונת צהריים, כדאי להימנע מבדים כבדים או יוקרתיים מדי. מומלץ לבחור בבדים קלילים ונושמים, כמו שיפון, סאטן דק או תחרה. כך, תוכלו להבטיח נוחות מרבית במהלך האירוע.
  • צבע – מובן כי הצבע הלבן הוא הצבע הסטנדרטי לשמלות כלה. חתונת צהריים היא הזדמנות מצוינת לשחק עם צבעים פסטליים ועדינים, כמו ורוד פלמינגו או שמנת. צבעים אלו יכולים להעניק אווירה של רומנטיקה למראה שלכן.
  • פחות זה יותר – כשמדובר בפרטים וקישוטים לשמלת כלה לצהריים, המפתח הוא לשמור על איזון: להוסיף את הפרטים המרשימים שתרצו, אך לא להגזים כך שהשמלה תישאר אלגנטית ומתאימה לאווירה. כדאי להימנע משמלות עם יותר מדי ברק או פרטי זהב.

סטודיו מוריאל – עיצוב שמלות כלה וערב

אנו יודעים כי מציאת שמלת החלומות עלולה להיות משימה מאתגרת, מלחיצה ואף מתסכלת. לכן, אם אתן מעוניינות לבחור את שמלת הכלה או הערב במינימום לחץ ומקסימום אווירה מרגיעה, נעימה ומחבקת – בואו והפכו את הדמיון למציאות שכולה רומנטיקה. בסטודיו שלנו ישנו מגוון עשיר ועדכני של שמלות כלה כך שכל אחת תוכל למצוא את השמלה המתאימה לה. השמלות מוצעות בשלל עיצובים מרהיבים ואופנתיים מבדי יוקרה ועם תפירת עלית בעבודת יד מוקפדת. אנו מבינים כי כל אישה היא עולם ומלואו, לכן, חשוב לנו להתאים את השמלה כמו כפפה ליד כך שלא תפסיקו לקצור מחמאות. חלק משירותי הסטודיו שלנו כוללים גם התאמה אישית של השמלה למידות גופכן, גזרה, גוונים, בדים והעדפות נוספות. כל זאת בסטודיו מרווח ומעוצב עם אווירה ביתית ותומכת. צרו קשר עוד היום עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904 או כתבו לנו למייל  info@white-moriel.com. לפרטים נוספים לחצו כאן.