מעצב שמלת כלה

מעצב שמלת כלה

עומדת להתחתן ומחפשת מעצב שמלות כלה מקצועי ומומלץ? נכון, יש לא מעט מעצבי על- שמלות כלה, אולם, כדאי שתכירי את סטודיו מוריאל המנוהל על ידי מעצבת מקצועית בעל הכשרה וניסיון רב בתחום. מעצבת שמלות הכלה פועלת מסטודיו פרטי מרווח ומפואר בו מוצגות קולקציות מרהיבות המתחדשות מדי שנה ובשלל סגנונות. ממבחר איכותי, עשיר ועדכני זה כל אחת יכולה למצוא את שמלת הכלה המושלמת עבורה.

לצפייה בגלריה לחצו כאן

מעצבת שמלות מובילה

למרות שסטודיו מוריאל ממוקם בצפון הארץ, המוניטין שלו הולך לפניו ושמלות הכלה מבוקשות על ידי נשים בכל רחבי הארץ. הביקוש נובע משילוב מושלם של איכות השמלות, סוגי בדים לשמלות כלה ותפירתם, עיצובן הייחודי והעכשווי של השמלות, גזרותיהן המחמיאות ומעטפת שירות אישית ויעילה שכל לקוחה מקבלת. כל אלו הופכים את הסטודיו של מוריאל למבוקש ומועדף על ידי נשים רבות שזכו ללבוש שמלת כלה מושלמת, אשר הגשימה את חלומן ולא הפסיקה לקצור מחמאות.

מעצבת המגשימה חלומות

מעצבת הסטודיו שלנו הגשימה חלומות כבר לאלפי נשים שנהנו משמלות כלה מעוצבות ומחמיאות במחיר שפוי ועם יחס אישי שליווה אותן לכל אורך הבחירה וההתאמה האישית של השמלה. תהליך הבחירה מתאים לכל אישה שמלת כלה מקורית וייחודית המושלמת לגזרתה ואופייה, עונה באופן מלא לרצונותיה והעדפותיה האישיות ומוצעת במחיר מותאם למסגרות תקציב.

יחס אישי לכל אחת

אחת הסיבות שהסטודיו שלנו הפך לכל כך מבוקש נובעת מהיחס האישי שכל כלה מקבלת. הצוות מקשיב לרצונות האישה ומספק לה שמלה נכונה מבחינת גזרה, סוג בד, סגנון, גוון ומחיר. זוהי שמלה המותאמת גם למבנה גוף, אישיות ואופי אירוע, שהכלה תרגיש בה נוח ושתהפוך אותה לנסיכה ליום אחד מיוחד.

מגוון סגנונות של שמלות

סיבה מרכזית נוספת שבגינה הסטודיו שלנו זכה למוניטין כל כך חיובי היא מבחר עשיר וגדול של שמלות כלה שאנו מציעים, עם קולקציות ייחודיות אותן אנו מחדשים מדי שנה. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו שמלות כלה בסגנון מודרני, וינטאג’, כפרי, קלאסי, מפואר, צנוע, נועז, וכן שמלות כלה א-סמיטריות, סטרפלס, שמלות תחרה, שמלות עדינות, שמלות למידות גדולות וכן הלאה.

 אין ספק, שאחת המגמות שסוחפות את הכלות של השנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט, הן שמלות כלה בסגנון עתיק. שמלות כלה בסגנון וינטאג’ כאן בסטודיו מוריאל, הן לא שמלות קצפת עמוסות, אלא יותר שמלות שיקיות ואלגנטיות, להן אלמנטים מעניינים ושימוש בבדים איכותיים. מה שהופך את השמלות הללו למיוחדות הם בעיקר הבדים ותשומת הלב אל הפרטים הקטנים. כל אלו מייצרים אווירה של בוהו שיק עם אלמנטים שאת מכירה מירחוני האופנה ומהאינסטגרם כמו תחרות עדינות, רקמות, מחרוזות ובדי טול, משי ושיפון. שמלות אלו מתבססות על האופנה שרווחה בתחילת המאה ה-17 וכוללות מוטיבים מובהקים מאותה תקופה, שבאים השנה לידי ביטוי במחוכים ללא ברזלים, מחשופים עדינים והדגשה של אזור הגב.

הסוד של שמלות כלה יוקרתיות

אם תשאלו מעצבי שמלות כלה מנוסים, הם יגידו לכן שהסוד טמון בסוג הבדים ואיכותם. זה מה שמעניק לשמלה את המראה הייחודי שלה ואת הסגנון העיצובי – קיימים כל כך הרבה עיצובים של שמלות (שמלת כלה כפרית, שמלת כלה נסיכה, שמלת כלה מידי, שמלת קצפת לכלה ועוד), אבל מעבר לעיצוב ולגזרה, שימוש נכון בסוגי בד מעניק לאותה שמלה מראה שונה לחלוטין. מעצבי שמלות רבים נוטים לשלב בין מספר סוגי בדים על מנת ליצור שכבות שונות שלכל אחת יש משמעות שונה וייחודית.

שמלות כלה מקוריות בסגנון של פעם – עיצוב מיוחד במינו

אין ספק שכל מי שלובשת לחתונה שמלת כלה בסגנון של פעם לא מתחרטת על כך לרגע וגורפת  אחריה שלל מחמאות. שמלות כלה בסגנון של פעם זה הן ההיפך משגרתיות, מחמיאות כמעט לכל הגזרות ומחמיאות כמעט לכל מבנה גוף.

לסיכום – הדבר החשוב ביותר בבחירת שמלת כלה הוא שאת חייבת להרגיש הכי נוח בעולם עם השמלה ולא אף אחד אחר. על מנת להרגיש רגועה ונינוחה בערב החשוב בחייך, את צריכה לבחור את הסגנון שהכי מתאים לך. אם את אוהבת מראה כפרי לכי עם הלב שלך. תמיד טוב להיפתח לסגנונות שאולי לא חשבת עליהם, אבל בסופו של דבר מה שחשוב שאת תאהבי את השמלה – תרגישי בה בנוח בזמן החתונה – כל השאר כבר יבוא בעצמו.

אז בואי והגשימי את הדמיון למציאות שכולה רומנטיקה, הזמיני פגישת היכרות בסטודיו שלנו. מגוון הקולקציות המרהיבות של סטודיו מוריאל בנויות ממגוון מקורות השראה, ועדיין, בכל שמלה ושמלה תוכלו לזהות את חתימת ידה של מוריאל. הדגמים המופלאים מלאים בסטייל וקלילות. כאמור, מוריאל מקפידה על כל הפרטים הקטנים, מבחירת העיטורים השונים, תוך הקפדה על  איכות הבדים הייחודים והעשירים, עד לרמת גימור של עבודת יד מיטבית ומלאת טאץ’ אישי.

מעוניינת לקבוע פגישת היכרות בסלון כלות בחיפה מוריאל? במהלך הפגישה נוכל למצוא ביחד את השמלה שתתאים עבורך בצורה המדויקות ביותר לערב הקסום שלך. התקשרי כבר עכשיו לטלפון – 04-8210777  או 052-8350904

לחלופין, השאירי את הפרטים שלך כאן ונחזור אלייך בהקדם. כמו כן, את מוזמנת לכתוב לנו לכתובת המייל info@white-moriel.com