עיצוב שמלות ערב בצפון

עיצוב שמלות ערב בצפון בשלל סגנונות עכשוויים

בעשור השני של שנות האלפיים, שמלות ערב יוקרתיות ומרשימות הפכו לפריט חובה באירועים רבים בצפון. מדובר בשמלות אופנתיות ומיוחדות פרי יצירתם של מעצבים, המוצעות בשלל סגנונות. לכן, אם יש לך אירוע חשוב ואת מחפשת אחר מעצבי שמלות ערב בצפון כדאי שתכירי את סטודיו מוריאל המפואר שבקריית חיים. הסטודיו שמנוהל על ידי המעצבת המוערכת מוריאל, מפיק מידי שנה קולקציות חדשות של שמלות ערב וכלה מיוחדות ויוקרתיות במגוון סגנונות, המוצעות למכירה וגם להשכרה עבור מחירים הוגנים ביותר.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

שמלות ערב אופנתיות

שמלות ערב מקוריות היוצאות תחת ידינו מעוצבות בהתאמה למגמות אופנה מקומיות ועולמיות. כפועל יוצא מכך אנו מקפידים על עיצוב שמלות ערב אופנתיות ומיוחדות. יתרה מכך, מידי שנה אנו מוציאים קולקציה חדשה ועדכנית של שמלות ערב ושמלות כלה. הקולקציות מציעות מגוון רחב של סגנונות עיצוב עכשוויים מהם כל אחת יכולה למצוא את השמלה המושלמת עבורה, המתאימה לטעמה האישי, לגזרתה ואופייה.

שמלות ערב במגוון סגנונות

בהגיעכן לסטודיו שלנו תיהנו ממבחר עשיר של שמלות ערב מעוצבות, בשלל סגנונות עכשוויים. הסגנונות של השמלות כוללים בין היתר:

  • שמלות ערב חשופות כתפיים-  ברשתנו מגוון שמלות ערב אלגנטיות חשופות כתפיים, בין אם כתפיות דקיקות או שמלות סטרפלס מחמיאות.
  • שמלות וינטאג’- מבחר שמלות ערב בהשראת עשורים קודמים. אלו שמלות השופעות רומנטיקה שלא אחת משלבות בדים חצי שקופים, תחרות, נוצות ופייטים.
  • שמלות קלאסיות-  מגוון שמלות ערב בעיצוב קלאסי על זמני, עם קו אלגנטי פשוט המשתלב נפלא כמעט בכל אירוע.
  • שמלות אסימטריות- אחת ממגמות האופנה הבולטות ניכרת בשמלות ערב אסימטריות לרבות שמלות אלגנטיות עם כתף אחת.
  • שמלות עם שרוול ארוך- בקולקציות שלנו תמצאו גם שמלות ערב אופנתיות עם שרוול ארוך בעיצוב מרשים וייחודי, המתאימות גם לעונת החורף וגם כשמלות צנועות. כך למשל, תמצאו שמלות עם שרוולי תחרה צמודים, או שמלות עם שרוולי נוצות או שרוולי תחרה מתרחבים ומתנופפים.

הזמנת שמלות ערב מעצבים 

להזמנת שמלות ערב מעוצבות ולקביעת פגישה, לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.