מעצבות שמלות ערב

מעצבות שמלות ערב

מעצבת שמלות ערב מוערכת ומומלצת

באירועים חשובים כמו חתונה של אחות או חברה טובה, לכולנו חשוב להגיע במיטבנו, עם הופעה מרשימה ומחמיאה לגוף, לפנים לאישיות שלנו. לשם כך כדאי למצוא מעצבות שמלות ערב מומלצות כדוגמת מוריאל, המנהלת סטודיו פרטי ומרווח בצפון עם קולקציות עדכניות בשלל סגנונות עיצוב.

מעצבת שמבינה בשמלות ערב

מוריאל הינה מעצבת שמלות ערב וכלה שתחום זה הינה התמחותה העיקרית. ההתמחות ניכרת בכל היבטי השמלות שיש בסטודיו, בין היתר בבחירת בדי יוקרה ותוספות שונות, גווני השמלות, גזרתן וסגנונן. מאחורי כל שמלה מושקעות שעות רבות של מחשבה ויצירתיות הבאות לידי ביטוי בתלבושת מקורית ומושלמת על כל פרטיה. בהמשך את השמלה יכינו בתפירת עלית, בעבודת יד מדוקדקת, עם רמת ביצוע וגימור ללא דופי. כל זאת במטרה להעניק ללקוחות שמלות ערב יוקרתיות, מעוצבות ואופנתיות.

בסטודיו שלנו יוצרים שמלות ערב מעוצבות המתאימה לכן מבחינת חזות, התאמה לאירוע, נוחות השימוש והעלות. בין היתר יוצרים אצלנו שמלות ערב קלאסיות ואלגנטיות, שמלות ערב מיוחדות ומודרניות, שמלות וינטאג’ מלאות באווירה, שמלות עדינות, שמלות נועזות, שמלות צנועות, שמלות תחרה, סטרפרלס, למידות גדולות ועוד.

התאמה אישית של שמלה

בבואכן לסטודיו שלנו יקבל את פניכן צוות מיומן ואדיב הפנוי לסייע לכן בבחירת שמלת ערב מתאימה. זו שמלה אשר תחמיא לאישיותכן, גזרתכן וטעמכן האישי, המתאימה לאופי האירוע המצופה, לפעילות הצפויה בו, ולפריטים נוספים שאתן מתעדות ללבוש. כך למשל נסייע בהתאמת שמלת ערב לנעליים או סנדלים, לתסרוקות, תכשיטים שתענדו וכדומה. כמו כן ניצור שמלה מתאימה לאופי הפעילות שתרגישו בה כמה שיותר נוח, בין אם לרקוד, לשבת, לדבר על הבמה, להסתובב בין המוזמנים וכדומה.

שירותי מעצבת שמלות ערב

לשירותי מעצבת שמלות ערב מומלצת, לקביעת פגישה, למידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.