שמלת כלה מעוצבת

שמלת כלה מעוצבת

שמלת כלה מעוצבת שתזהר ביום חתונתך

באירוע שלך כל המוזמנות יגיעו עם שמלות ערב מפוארות, לכן בהיותך מלכת הערב את חייבת לבחור שמלת כלה מעוצבת שתעפיל מעל לכל שמלה אחרת. שמלות כלה מעוצבות כאלו תוכלי למצוא בסטודיו מוריאל המוערך, המציע מבחר גדול, עוצר נשימה, ייחודי ואיכותי של שמלות כלה מעוצבות, ממנו תוכלי למצוא את השמלה האחת והיחידה עבורך, שתהפוך אותך בערב חתונתך ליפה בנשים.לצפיה בגלריה לחצו כאן

מבחר ייחודי של שמלות כלה מעוצבת

שמלות כלה מעוצבות המוצעות בסטודיו שלנו במבחר עשיר עם קולקציות המתעדכנות מידי שנה, הינן שמלות מסוגננות, מיוחדות ומושקעות. השמלות משלבות איכות גבוהה של חומרי גלם, ביצוע וגימור, לצד רמה גבוהה של יצירתיות והבנה בחיטובי נשים ויכולת להחמיא להן.

כמו כן מדובר בשמלות כלה המוצעות בשלל סגנונות עכשוויים, מנם כל אחת יכולה לאתר את השמלה המושלמת לה, לגזרתה ואישיותה. בין היתר בסטודיו שלנו מעצבים שמלות כלה בסגנונות הבאים:

  • שמלות וינטאג’- שמלות כלה מעודנות המקבלות השראתן מסגנונות קלאסיים ונוסטלגיים על זמניים, המשלבות אמירה עכשווית עם עיצובים וגזרות מיוחדות. לא אחת הן מאופיינות בהרבה עיטורים ופיתוחים המתאימים לנשים אלגנטית בעלות סגנון לבוש ייחודי.
  • שמלות כלה עדינות- שמלות כלה המעניקות לאישה חזות קסומה, אלגנטית ומעודנת, המשלבת רומנטיקה יחד עם מראה קלאסי. השמלות מתאימות למגוון סגנונות חתונה ולנשים בעלות מראה ואישיות סולידית ושקטה. כמו כן השמלות מוצעות בשלל בדים, עם גזרות משוחררות או צמודות, מתאימות לנשים בכל מידה גוף ויכולות להיות גם עם מחשוף גב, סטרפלס ו/או ללא שרוולים.
  • שמלות קלאסיות- שמלות כלה אלגנטיות הנתפרות מבדים איכותיים המאופיינות לרוב בקו פשוט ונקי המדגיש את חיטובי הגוף.
  • שמלות צנועות- שמלות סולידיות המתאימות גם לנשים שומרות מסורת ודתיות. מדובר בשמלות לבנות, עדינות, עם שרוולי חצי או ארוכים המוצעות על ידינו בסגנונות עיצוב שונים.
  • שמלה עם גב חשוף- שמלות כלה עם גב חשוף מעניקות שמלה נשית המדגישה את חיטובי הגוף, לצד נוחות מרבית בתנועה המאפשרת לנוע ולרקוד בנוחות. שמלות אלו מעוצבות עם מפתחים בגדלים שונים מצנועים ועד נועזים, ומוצעות עם בעיצובים שונים מקו קלאסי נקי לשמלות תחרה ועוד.
  • עוד שלל סגנונות- יש לנו עוד שלל סגנונות של שמלות כלה להציע לכן, משמלות יוקרה ועד שמלות נועזות.

לשמלת כלה מעוצבת

להזמנת שמלת כלה מעוצבת בכל סגנון מבוקש, לקביעת פגישה, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.