שמלות ערב של מעצבים להשכרה

שמלות ערב של מעצבים להשכרה

מגוון שמלות ערב של מעצבים להשכרה

רוצה להגיע לאירוע הבא עם תלבושת מהממת שתשאיר את כולם פעורי פה? בסטודיו מוריאל מציעים שירותי השכרת שמלות ערב מעצבים עם מגוון עשיר ואופנתי של שמלות ערב של מעצבים להשכרה, בשלל דגמים, מידות, סגנונות וצבעים, לרבות כאלו מקולקציית 2020. כך תוכלי ליהנות משמלת ערב יוקרתית באירוע הבא שלך במחיר נוח.  

לצפיה בגלריה לחצו כאן

שמלת יוקרה במחיר עממי

בסטודיו שלנו תמצאו מבחר עשיר, איכותי ועדכני של שמלות ערב להשכרה, פרי עיצובה של מוריאל. מדובר בשמלות יוקרה מקוריות שעוצבו בקפידה בהתאם למגמות אופנה עכשוויות,  העשויות מבדי יוקרה שונים כמו משי, אורגנזה, שיפון, סאטן, ברוקד, גיפיור ועוד. השמלות נתפרו בתפירה עלית בעבודת יד, עם רמה חסרת פשרות של עיצוב וגימור. כך שעל ידי בחירה בשמלות ערב מעצבים להשכרה תוכלי להופיע באירוע החשוב הבא שלך עם שמלת יוקרה מרשימה ביותר, עבור מחיר משתלם במיוחד. במידת הצורך השמלה תותאם באופן מושלם למידותייך, גובהך ומבנה גופך, תבליט חיטובים נאים ותטשטש אחרים.

מגוון שמלות ערב להשכרה

אנו מחזיקים במבחר גדול של שמלות ערב להשכרה בשלל סגנונות, גוונים ומידות. המבחר יאפשר לכל אחת למצוא שמלה מושלמת המתאימה במדויק לאופייה, מבנה גופה ואופי האירוע. בין היתר תוכלי למוצא בסטודיו שלנו שמלות ערב וינטאג’ המקבלות השראתן מעשורים קודמים ומלאות באווירה ורומנטיקה. כמו כן תוכלי לבחור בשמלת יוקרה בעיצוב מודרני אסימטרי, סטרפלס או אחר. בנוסף תוכלי למצוא בסטודיו שלנו שמלות ערב קלאסיות להשכרה בעלות חזות אלגנטית על זמנית, וזאת לצד שמלות עדינות, שמלות תחרה, שמלות נועזות ודרמטיות, שמלות קיציות או חורפיות, שמלות צנועות, שמלות למידות גדולות ועוד.

למי זה מתאים?

שמלות ערב מעצבים להשכרה המוצעות על ידינו מתאימות למגוון צרכים ונשים. כך למשל, הן יכולות לשמש כשמלה שנייה ושלישית לכלה, כשמלת ערב לאירוע השקה, שמלה לחתונה של חברה טובה, שמלה לדודה, כשמלות לשושבינות, שמלות לנשפי סוף שנה ועוד.

השכרת שמלות ערב מעצבים

להשכרת שמלת ערב מעצבים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.