שמלות ערב להשכרה בחיפה

היתרונות של השכרת שמלות ערב בחיפה

בסטודיו מוריאל המוביל בעיצוב שמלות ערב וכלה, מציעים גם שירותי השכרת שמלות ערב בחיפה. מדובר בשירות מבוקש המספק שורה ארוכה של יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם:

לצפיה בגלריה לחצו כאן

  • הופעה מנצחת לאירוע חד פעמי- הוזמנת לאירוע יוקרה חד פעמי ואת רוצה להגיע אליו עם שמלה מרהיבה ובלתי נשכחת. למעשה לא יהיה עוד אירוע דומה ללבוש אותה, ולכן עולה השאלה אם כדאי להשקיע סכומים גבוהים בכדי לקנותה, בעוד שקיימת אפשרות להשכיר שמלה שכזאת עבור מחיר כדאי ביותר.
  • כי את לא הולכת פעמיים עם אותה שמלה- אם נודה על האמת, כשאת נדרשת לשמלה עבור חתונת הבת שלך לא תלכי שנה אחר כך עם אותה שמלה לבר מצווה של הבן. לכן, כדאי שתודי מראש שאת מעוניינת בשמלה חד פעמית ולמה להשקיע הרבה כסף בקנייתה עם אפשר פשוט להשכירה.
  • חסכון כספי מהותי- קניה של שמלת ערב מיוחדת ויוקרתית מסתכמת בסכומי כסף לא מבוטלים, שלא אחת לא שווה להוציא עבור אירוע חד פעמי. ניתן בהחלט לחסוך בהוצאות על ידי השכרת שמלת ערב בחיפה מהסטודיו שלנו.
  • מגוון שמלות – בסטודיו שלנו תיהני ממבחר גדול, עשיר ואיכותי של שמלות ערב להשכרה. מהמבחר לבטח תוכלי לאתר שמלה מרהיבה העונה בדיוק לציפיותיך, לטעמך האישי ולסגנון מבוקש, המחמיאה לאישיותך וגזרתך. כך למשל, תוכלי לשכור מאתנו שמלות ערב בסגנון וינטאג’, קלאסי, מודרני, שמלות עדינות, צעקניות, צנועות, שמלות למידות גדולות ועוד.
  • אפשרות להתאמה- במידת הצורך, בכדי ששמלת הערב תשב עלייך כמו כפפה, ניתן גם להתאימה לגזרתך.
  • ללבוש ולהחזיר- שמלת ערב יוקרתית הינה פריט ביגוד שיש לשמור עליו ולטפל בו כיאות, בין אם מבחינת ניקוי יבש, הסרת כתמים, גיהוץ ושמירה מוקפדת בארון. כל זאת ייחסך ממך אם תבחרי בשמלה מושכרת אשר לאחר שלבשת אותה את פשוט מחזירה אותה לסטודיו שלנו מבלי לדאוג לניקיונה ואחסונה.

השכרת שמלות ערב בחיפה

להשכרת שמלת ערב בחיפה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.