הכתובת המתבקשת לעיצוב שמלות כלה בצפון

אולי את מוכנה להתפשר על אולם או על מנות האוכל, אבל כשזה מגיע לשמלת החתונה שלך את לא מוכנה להתפשר על פחות מאשר מעצבי שמלות כלות בצפון. ואם את רוצה את השמלה היפה, הייחודית והמחמיאה ביותר כדאי שתגיעי לסטודיו מוריאל המוערך והמומלץ שבקריית חיים. הסטודיו מוכר בזכות איכות, מגוון ומקוריות שמלות הכלה המעוצבות על ידיו.

שמלות כלות בסטנדרטים גבוהים ביותר

הסטודיו שלנו מתמחה עיצוב שמלות כלה בצפון ברמה גבוהה ביותר של עיצוב וגימור. על הסטנדרטים אחראית מוריאל בעלת הסטודיו שהכשרתה, כישוריה וניסיונה מתגלמים בכל דגם שמלת כלה שהיא מעצבת. מוריאל בעלת הכשרה וניסיון מקצועיים מעמיקים, מגוונים ועדכניים, ומעצבת שמלות כלה אופנתיות בשלל סגנונות. השמלות מתוכננות עם עיצוב יצירתי ומוקפד ועם תפירת עילית בעבודת יד מדויקת שאיכותה נבדקת לכל אורך תהליך הכנתה, עד לקבלת שמלת כלה מושלמת מכל הבחינות, על כל פרטיה גדולים וקטנים כאחד.

מבחר מרהיב של שמלות כלה

ברור לנו שכל אחת יש את שמלת הכלה המושלמת עבורה, שמלה שהתאמתה מוכתבת בהתאם לגזרת האישה, אופייה, טעמה האישי, סגנון חתונה ומסגרות תקציב. לכן בסטודיו ובאתר שלנו תמצאו מגוון עשיר של שמלות כלה מקוריות עם קולקציות המתחדשות מיד שנה, המביאות את המיטב שיש לענף אופנה יוקרתי זה להציע. המגוון כולל בין היתר שמלות כלה מודרניות, וינטאג’, קלאסיות, שמלות מעודנות, נשיות, מפוארות, שמלות צנועות, למידות גדולות ועוד.  ממגוון עשיר זה כל כלה יכולה לאתר את השמלה המושלמת עבורה שתרגיש עימה בנוח, ושלא תפסיק לקצור מחמאות.

התאמה ויחס אישי לכל אחת

בכדי לסייע לך לבחור בשמלה המושלמת ליום חתונתך, עומד לצידך צוות המקום שילווה אותך לכל אורך בחירת והכנת השמלה. התהליך מתחיל בפגישה אישית בה נקשיב לחלומותייך ויחד נבחר בשמלה העונה עליהן, מחמיאה לך לגזרתך, גוון עורך, אישיותך, תסרוקת מתוכננת, מקום האירוע וכדומה. כל זאת ועוד יוענק לך באווירה ביתית תומכת ונעימה, מתוך הקשבה מלאה לצרכייך ועם תהליך שלא יתפשר על פחות משביעות רצונך המלאה.

לעיצוב שמלת כלות בצפון

לשירותי עיצוב שמלות כלה בצפון לשביעות רצונך המלאה, לקביעת פגישה, לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעי לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרי קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים

04-8210777 ו- 052-8350-904.