היתרונות של מעצבי שמלות ערב

היתרונות של מעצבי שמלות ערב

הוזמנתן לאירוע יוקרתי וחשוב? מבקשות להגיע אליו עם שמלת ערב מרשימה? כדאי שתחפשו עבורו מעצבי שמלות ערב מומלצים. מדובר במעצבים כדוגמת סטודיו מוריאל המוערך שבקריית חיים. הסטודיו המרווח והמפואר הינו בבעלותה של מוריאל, מעצבת אופנה בהכשרתה, המתמחה בעיצוב שמלות ערב וכלות יוקרתיות ומיוחדות בשלל סגנונות עכשוויים.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

אז למה דווקא שמלה של מעצב?

בחירה במעצב שמלות ערב לאירוע הבא שלכן, תעניק לכם שלל יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם:

  • שמלת יוקרה איכותית- בחירה בשמלת ערב של מעצב תבטיח את היותה שמלת יוקרה איכותית. זו שמלה העשויה מבדי יוקרה אשר הוכנה בתפירת עלית בעבודת יד מוקפדת עם סטנדרטים גבוהים ביותר של ביצוע וגימור.
  • שמלה מיוחדת- אם את קונה שמלה מחנות בגדים רגילה, למעשה קנית בגד שהינו חלק מפס ייצור שיש בשוק עוד המון פריטים כדוגמתו וסביר להניח שתתקלי בהם באירוע שאליו את מוזמנת. מאידך, אם חשוב לך להגיע לאירוע עם הופעה מקורית וייחודית שאין שנייה לה, מומלץ שתקני אותה מסטודיו לעיצוב שמלות.
  • צו האופנה- מעצבים דואגים ליצור מידי שנה קולקציה חדשה מעודכנת בצווי אופנה עכשוויים. כך תוכלי להיות בטוחה שתגיעי לאירוע עם שמלה שעיצובה גם מיוחד וגם עכשווי.
  • התאמה אישית- אם את קונה שמלה בחנות רגילה תידרשי להתמודד עם היותה לא בדיוק מותאמת למידותייך. זאת בעוד שמעצב שמלות ידאג להתאים לך את השמלה באופן אישי כך שתתלבש בול על גזרתך, תחמיא לך, תבליט את מה שכדאי ותסתיר את מה שצריך. זאת לצד התאמה מלאה גם לאופי וסוג האירוע אליו את מוזמנת.
  • השכרה- שמלות ערב אינן פריט לבוש זול ולא אחת אין לנו את התקציב בכדי לקנותן, בייחוד אם אנו נדרשות לשמלה מיוחדת עבור אירוע חד פעמי. למקרים אלו מעצבי שמלות ערב רבים מספקים גם שירותי השכרה עבור מבחר עשיר ומרשים של שמלות.

שירותי מעצב שמלות ערב

לשירותי מעצב ולקביעת פגישה, קבלת פרטים נוספים ויעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.