מעצבת שמלות כלה וערב

מעצבת שמלות כלה וערב

עיצוב שמלות כלה וערב במקום אחד

נכון ששמלת הכלה הינה גולת הכותרת בתלבושת האירוע, אולם היא לא היחידה הנדרשת בביגוד הולם. גם אימה, חמותה לעתיד, אחיותיה, סבתה ועוד בנות משפחה קרובות נוספות נדרשות בשמלת ערב לחתונה. בסטודיו מוריאל המוערך יספקו לכם במקום אחד מענה שלם עבור עיצוב שמלות כלה וערב. המענה מסופק על יד מוריאל, מעצבת שמלות כלה וערב מנוסה ומקצועית היוצרת מידי שנה קולקציה חדשה של שמלות מרהיבות, מיוחדות ועכשוויות המתאימות לנשים בכל מידה, סגנון וגיל, ומוצעות עבור מחירים כדאיים.

לצפיה בגלריה לחצו כאן

סטודיו מקצועי באווירה ביתית

הסטודיו המרווח והמפואר שלנו משלב מקצועיות בסטנדרטים גבוהים ביותר של עיצוב שמלות כלה ועיצוב שמלות ערב, לצד אווירה חמה וביתית עם יחס אישי לכל אחת. השילוב מבטיח שגם הכלה וגם בנות המשפחה וחברות המלוות אותה יזכו למצוא מתוך המבחר הגדול שלנו שמלה מתאימה עבורן ועבור האירוע המצפה להן. השילוב יאפשר בחירה מותאמת של שמלות בין בנות המשפחה ויחסוך לכולן זמן יקר בהתרוצצויות בין חנויות מעצבים שונות.

חיסכון ניכר בזמן

כידוע הפקת וארגון אירוע חתונה גוזלת מבני המשפחה הקרובים הרבה מאוד זמן, לכן כל פעולה החוסכת בזמן יקר מתקבלת בברכה. אחת הדרכים היעילות לחסוך בזמן לקראת החתונה הינה בחירה במעצבי שמלות כלה וערב במקום אחד. הרי ממילא האמא, הדודה והאחות יבואו עם הכלה למדוד ולבחור שמלת כלה, אז למה לא לנצל את הזמן הזה בכדי לבחור גם עבורן שמלות ערב יפות ומעוצבות?

שמלות מעוצבות בהתאמה

יתרון נוסף שיש לבחירת שמלות כלה וערב בסטודיו שלנו טמונה במבחר העשיר של שמלות להשכרה שיש לנו להציע, המאפשר לכל אחת לאתר את השמלה המושלמת עבורה המותאמת למבנה גופה, אישיותה וגילה. כך למשל, יש לנו שמלות בסגנון קלאסי, מודרני, וינטאג’, שמלות מעודנות, שמלות נועזות, שמלות צנועות, שמלות למידות גדולות ועוד. בנוסף בכך, כשאתן תבחרו ביחד את שמלת הכלה ושמלות הערב תוכלו להיות בטוחות שלכל אחת תהיה שמלה מיוחדת משלה ולא ייווצר חלילה מצב בו האם והחמות מוצאת את עצמן לבושות בשמלות יותר מידי דומות.

שירותי מעצבת שמלות כלה וערב

לשירותי מעצבת שמלות כלה וערב בהתאמה אישית מלאה ובמחיר משתלם, לקביעת פגישה, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסטודיו שלנו בקריית חיים, או צרו קשר עם סטודיו מוריאל בטלפונים 04-8210777 ו- 052-8350-904.